از کجا می‎آیی؟

 

جلسۀ اول: روز معرفی. میگوید: «من از ایران می‌آم»  (I come from Iran)  و من میدانم که از آمریکا آمده، اما ایرانی است. به آن یکی میگویم: فارسی را چطور یاد گرفتی؟ می‌گوید: آخه پدرم از ایران میآد. من دورگه هستم.

وقتی دربارۀ ملیتشان حرف میزنند، همه‌اش درحال رفت و آمدند.

من از اهواز می‌آم. شما از کجا می‌آیین؟

برچسب‌ها: ,

5 پاسخ to “از کجا می‎آیی؟”

  1. دودینگ‌هاوس Says:

    اونایی که بلدن انگلیسی حرف بزنن، از این‌ور و اون‌ور می‌آن. ما که مال همین جا هستیم و از جایی هم نمی‌آیم!

  2. آشنا Says:

    من از آشنا مي‌آم و از آشنايي با شما شادبختم. آرزووارم كه شما هم از زبانپريشي يه تك پا تشريف بيارين

  3. samira niknami Says:

    اهل تهران ام…حالا اما چند ماهی است که در منچستر هستم…از ایران می آیم.

  4. Alireza Gheitasi Says:

    man ham az ahvazam!
    shad bashid

  5. گناهکار Says:

    جدی؟

    من هم از اهواز می‌آم!

پاسخی بگذارید

