عکس

این عکس را مدتها نگاه کردم و نتوانستم عنوانی برایش انتخاب کنم. شما پیشنهاد بدهید.

090615112304_iran2

نمی دانم کی عکس را گرفته. من از بی بی سی برداشتم.

برچسب‌ها: ,

14 پاسخ to “عکس”

  1. مازیار Says:

    اسمش رو بذار پست کلنیالیسم

  2. حمید پرنیان Says:

    عنوان پیشنهادی من: زنا-با-محارمِ سیاسی

  3. آریو Says:

    نمیدونم چی بگم. شاید «یک فرکتال انسانی».

  4. مرغ بریان Says:

    همدلی، از هر دوطرف!

  5. مهران Says:

    توحش ا‍ز نوع قدرت غالب

  6. ازموسیس Says:

    من و شما، بر عکس تیم مقابل که چماق حماقتش رو گرفته توی دست و با خشونت به سر و کله‌ی یه بی‌دفاع می‌کوبه،‌ با نوشتن و خوندن همچو چیزی،‌ یک ذره از این خشم عظیم‌الجثه‌مون رو ریلیز کردیم،‌ و بدون خشونت، یک ذره آرومتر شدیم. چی از این صلح‌آمیزتر؟ تازه اگه ریدن باعث بشه یه حیوون وحشی در حماقت خودش بیشتر فرو بره، چرا که نه؟ تا جایی که من توی تصویر بالا می‌بینم، اونجا مرکز اصلاح و تربیت نیست، میدون جنگه. نخطه.

  7. مازیار Says:

    «مبارزه»،
    یا «میدون مبارزه».

  8. محمد Says:

    تشنگان قدرت

  9. فرشاد Says:

    اغده هایی که حالا خالی می شوند

  10. Mo2 Says:

    عکسی برای آدم های ساده لو و زود باور

  11. عماد Says:

    تنبیه فریب خوردگان

  12. bbc Says:

    مردها و «نا» مردها!!

  13. م.ب. Says:

    ساده «لو» و زود باور رو داشته باشين!

  14. رهگذر Says:

    رفعت اسلامی

پاسخی بگذارید

